zondag 16 oktober 2011

Kom in Actie!

Tijdens het surfen op het internet vonden we een geweldig leuke weblog waar Nienke van de Water vertelt over haar afstudeer traject en de reis naar haar droom: het opzetten van een eigen webwinkel.


Nienke: "Deze blog begon ooit met de reis naar mijn droom, namelijk het opzetten van een eigen webwinkel. Momenteel heb ik deze droom laten uitkomen en mijn webwinkel Dreamkey Design geopend: www.dreamkey.nl
Maar omdat dromen voor mij een manier van leven is, zal ik hiermee nooit klaar zijn. Ik ben altijd op zoek naar nieuwe mooie dingen in het leven en dit wil ik graag met jullie delen".

Nienke's afstudeerproject is een collectie geworden bestaande uit maar liefst acht producten waarvan er enkele in haar webshop te koop zijn onder de titel Eigen Collectie


Nienke ontwierp onder meer een poster en een dobbelsteen met als titel: “Take the next step”. De volgende stap zetten, durf risico's te nemen!
De volgende afbeelding is een Do It Yourself (DIY) dobbelsteentje die je zelf in elkaar kunt zetten! Je moet in actie komen en uiteindelijk zal je toch altijd wel het maximum gooien (zes).




Je kunt de PDF van de dobbelsteen GRATIS bestellen via deze link

Zet daarna het Do It Yourself Dobbelsteentje in elkaar en waag de gok (en wij gokken dat je altijd goed gooit).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten