zondag 18 maart 2012

Verwacht

Wij zitten ons achter de schermen vaak te verkneuteren over alle mooie artikelen die er aan zitten te komen, op de pagina VERWACHT in de webshop, kun jij ook alvast een Sneak Preview krijgen ♥

Wat vind je van deze noteblocks? Met handig magneetje achterop, je plakt ze zo op je koelkast!



Memo Blaadjes in Giftbox




Honeycomb Mobile:



Kaart met een stoffen slingertje:



Nieuwe Mibo Theedoeken:



Geometric Collectie van Base212
Dienblad, Kussen, Snijplank



3 opmerkingen:

  1. Leuk leuk allemaal, ik kan me dat kneuteren goed voorstellen. Volgens mij zou ik er ook behoorlijk hebberig van worden :-)
    Ik heb zaterdagmorgen mijn Midori paper clips en Blafre papier binnen gekregen, wat ik vrijdagmiddag pas besteld had bij jullie :-))) zoooo snel en zoooo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die kaarten van Engel zijn super!

    BeantwoordenVerwijderen